fredag 26 augusti 2011














26 augusti 2011


fredag




Vaknade nyss och känner mej därför inte riktigt vaken än. Kaffet puttrar i bryggaren och sonen sover fortfarande gott. Sovmorgon för honom idag. Vad händer idag? Ja, precis allt vad som händer vet jag inte och det kanske är tur det. Lycka kan snabbt bytas ut mot olycka så det gäller att leva i nuet och bara ta en minut i taget känns det som ibland. I förrgår dog en 19 årig tjej i en trafikolycka här i Vimmerby och även om hon för mej var helt obekant blir man så fruktansvärt illa berörd när man får reda på tragedier.


Så idag (och alla andra dagar) ska jag försöka fokusera på nuet. Njuta av dagen och givetvis längta tills i eftermiddag när jag slutat jobbet och min lilla snuttegumma kommer! Mitt lilla barnbarn!

Så long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar