måndag 12 september 2011

12 september måndag

Hello everybody! Då var det morgon igen och dags för att hoppa runt på sina kryckor! I natt har det inte blivit mycket sömn. Tog inga värktablaetter innan jag somnade så därför har sömnen uteblivit.

Jag kunde givetvis ha hoppat upp efter några men eftersom jag är lite motståndare till mediciner överhuvudtaget så ska jag försöka att klara mej utan så länge det nu bara går.


Vad händer idag då? Hm....stickning? Läsa bok? ...Kolla tv? ...Hoppa ut för att prata med sina små vänner pelargonerna kanske? Tror jag börjar med stickningen (som vanligt). Sedan ska jag nog försöka baka en äppelkaka.

En väninna kommer hit efter klockan 12 idag så det passar utmärkt med en liten kaka till kaffet då!


Ha en bra dag kära vänner! Sköt om er och se upp för hala löv! Vill inte ha flera knä/benskador i min omgivning nu på ett tag.


Så Looooooooong!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar