tisdag 13 september 2011


13 september 2011

Tisdag

Helloj!! Hur höga är oddsen när man hoppar runt på kryckor ... ska möta en livs levande groda i sitt kök? Också hoppandes och livs levande?? Hm...Oddsen är inte höga tror jag, man jag upplevde det igår.

Insåg snabbt att jag inte kunde fånga den själv eftersom jag i nuläget känner mej seg som en sengångare och stel som en stelopererad. Min snälla väninna kom och fångade den åt mej! Tur man har grodälskande väninnor som t o m badade den lilla krabaten innan den kom ut i frihet (?). Den var nämligen full av damm på sina bakben. Hm....kanske skulle ta en runda med dammsugaren...men jag har dispens från städandet just nu pga värk och orörlighet. Men det märks snabbt att det blir åsidosatt. Min sambo erbjuder sej hela tiden men jag skjuter det åt sidan. Han försöker så gott han kan och i nuläget är det nog jag som "skräpar ner" med alla garnsnoddar..stickor...överallt i vardagsrummet. Men så är det just nu och så får det vara en tid framöver tills jag är återställd.



Ha det gott! Hoppa lugnt!


Så long!!


(nybadad och snart ute i friheten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar