fredag 16 september 2011




16 september 2011

Fredag





God morgon!

Ännu en natt har passerat och värken har väl inte varit mindre. Kanske lite.

Men vaknar av att jag försöker vända mig om. Det går ju inte riktigt än med benet. Men ..men..jag jobbar på som vanligt idag med tålamod, träna på att gå och att få knät att bli lite mera rörligt.


Städning står på programmet också med det får sambon vara ansvarig för i eftermiddag.


Imorgon är det den årliga cykelfesten och eftersom jag inte kan cykla så kommer jag troligen att åka bil eller stanna hemma. Beror helt på dagsformen.


Ska försöka fixa lite garn också (sambon tycker att jag har garn i mängder) men det är ju som med bildelar...har man inte det rätta garnet fungerar det ju inte.


Ska iallafall sticka en mössa till min dotters väninnas barn. En mössa som jag gjorde till barnbarnet som blev väldigt söt. (Se ovan)


Nej nu ska jag väl fixa fram lite kaffe och frukost till sonen som har sovmorgon idag. Få en liten pratstund med honom i lugn och ro och njuta av solen som skiner utanför fönstret.


Såååååååååå lång!! Ha en härlig fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar