lördag 29 oktober 2011






Lördagen den 29 oktober 2011



God morgon alla!


Vaknade runt 07.00 idag och vände mig om för att kolla om Anders sov. Men han sov inte han hade hunnit iväg för att mecka.

Sängen tom. Blir att äta frukost och sedan hitta på något själv under lördagen.


Varför inte sova? Ja kanske ingen dum idé. Gick ju och la mig efter 02.00 igår eftersom jag hostade och istället satte mig för att sticka. Hostan lugnade ner sig. Och sonen kom hem efter fest i Hultsfred. Han fortsatte dock att vara uppe och ängna sig åt dataspel men jag valde då sängen och inväntade John Blund som då faktiskt kom.


Ja vad gör man åt denna fantastiska lördag själv? Hm...ja det finns ju mängder att hitta på. Bara låta fantasin flöda! Det finns trädgårdspyssel, städning, läsa böcker, sticka (stickade ju i natt x timmar)....skogen...fika...umgås med någon som har tid och lust...Ja jag kommer säkert på något.


Nu kryper jag nog ner i varma sängen igen för att klappa Diezel.


Ha en bra och trevlig helg alla ni och rå om varann och umgås och trivs för det ska jag och Diezel göra!!


Sååååååå long!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar