söndag 16 oktober 2011



Söndagen den 16 oktober 2011


Idag har Anders och jag haft ett enda mål i sikte! Att en gång för alla få ordning på garage och groventré. Ser det väl främst som det varit jag som stått för alla saker som legat huller om buller. Nu har iallafall Erikshjälpen och vänner och bekanta fått mina gamla tomtar, leksaker, kläder, lakan, påslakan m m. Så slit detta med hälsan alla nära och kära för till mej kommer det inte igen :)


Ska försöka bli en bättre människa på att hålla iordning. Vi är ju alla olika men jag mår inte bra när det är stökigt och samtidigt är det jag själv som åstadkommer denna röra genom att spara på allt. Ja det är inte lätt att reda ut detta alla gånger. Knepigt!

Avslutar med ett enda ord Feng Shui och ha en trevlig kväll! ( Kan rekommendera alla att läsa boken!)



Så long


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar