tisdag 25 oktober 2011



TISDAGEN DEN 25 OKTOBER 2011


Bakat bröd. Det luktar så gott när man har bakat. Matbröd dessutom luktar extra hemtrevligt.


Idag kära vänner har jag nått ett litet "mål" som jag har haft sedan jag gjorde illa mitt ben. Den 3 septbember kändes det helt otänkbart att jag skulle kunna gå till toaletten själv...att jag dessutom skulle kunna gå min "hundrunda" som jag kallar det trodde jag ännu mindre. Men idag har det skett. Jag gick min hundrunda som annars i normala fall tar 40 - 45 min tog nu ....hm..det är ju inte så viktigt med hur snabbt jag gick ...huvudsaken att jag och Diezel tog oss runt och hem igen.

Jag var så glad när jag kom hem att jag fick energi att baka. Så nu blir det te och hembakat bröd ikväll framför tv:n.


Såååååå lång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar