torsdag 6 oktober 2011






















Torsdagen den 6 oktober 2011

Vaknade tidigt. Mycket tidigt. Somnade om...vaknade igen av ...telefonen...hann inte svara...Trött? Nja..sådär.

Har fixat frukost nu och inväntar sonen till köksbordet. Våran egna stund på morgonen är den bästa. Då hinner vi prata. Bara vara och det är underbart.

Vad är dagens planering? Hm...jag borde syihop barnbarnets tröjor. Jag älskar att sticka..men..just det...jag avskyr att sy ihop det jag stickat. Tröjor speciellt. Men ..men..det ska och måste göras. Sedan har jag börjat sticka en "pippi-långstrump-docka" till henne. Ett litet stort projekt. Jag har blivit klar med kroppen och huvudet och halva dock-tröjan.


Nu ska jag ta mej ut till trädgården och plocka lite blommor. Det finns en hel del kvar även om det är oktober månad.


Såååååå lång!!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar