tisdag 11 oktober 2011


Tisdagen den 11 oktober 2011

Håller på att sticka benen till "wodo-dockan"...hm...pippi-långstrump-dockan till barnbarnet. Men enligt yngsta sonen ser hon visst "mordisk" ut...ja..kanske det... Ska nog sticka henne en mössa också efter att hon fått ben.

Jag hade med "halva" pippi upp nu till Stockholm och förklarade för barnbarnet att hon inte var färdig än. Hon kramade henne och sa att hon "snart var färdig". Nästa gång jag åker till henne är nog hennes Pippi-Långstrump färdig.
Nu ska jag sätta på lite kaffe för jag får en kaffegäst snart. Har även blivit bjuden på kroppkakor idag av en annan väninna. Glad över dessa underbara vänner som jag har.
Solen skiner också idag så det ser ut att bli en fin dag vädermässigt. Skulle behöva plocka in alla pelargoner men de får stå ett tag till. Hälften är inne i förrådet nu. Ska väl ta ett ryck till helgen.

Igår gick jag iallafall för första gången sedan jag gjorde mej illa i benet...hemifrån och till skogen med Diezel. UTAN KRYCKOR! Jag fick ta det väldigt sakta men vi kom dit och hem. Hade väldigt ont på kvällen sedan men idag känns det riktigt bra. Ska inte gå fullt så långt idag...men igår gick jag väl av envishet för att bevisa för mej själv att jag ska klara av det!

SÅ LÅÅÅNG!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar