fredag 11 november 2011



Fredagen den 11 november 2011


Godmorgon kära friends! Ser ni vilken härlig knopp jag fotograferat? Och det är november!! Känns lite fel i tiden men är ju helt underbart att se eller hur?

Jag är glad så länge det inte har kommit snö och is på vägarna. Jag hoppas det blir en mild vinter!


Vad händer idag då? Ja, jag måste få iväg alla papper som skulle skickas in till Försäkringskassan. Men det är ju inte en fråga att besvara...det är ju mängder och åter mängder. Men men ...får ta mig i den berömda kragen och sätta mig och göra detta idag nu på förmiddagen. Denna byråkrati.


Helgen då? Ja, jag vet inte vad jag ska göra än. Vi har iallafall inte bestämt något gemensamt att göra än så det blir nog att pyssla med var och än sitt. Blir nog en städdag på lördag skulle jag tro för min del. Dammråttorna börjar krypa fram under soffan nu.


Söndag ska jag till min pappa en sväng. Mera finns inte på mitt program.


Nu ska jag bädda och göra klart alla pappren till Försäkringskassan.


Ha det gott alla!

Sooooooooooo long!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar