lördag 26 november 2011

LÖRDAGEN DEN 26 NOVEMBER 2011
Klockan är 06.00 och jag kunde inte somna om när Anders steg upp. Han åkte iväg före 05.00 denna lördagmorgon för att se Novemberkåsan Örebro. Tror det var Örebro för jag är ju inte så insatt i motorsportens värld.
Hur som helst så blåser det rejält ute. Vinden tar tag ordentligt om träden ute. Jag fick upp adventsljusstakarna igår i köket och det börjar se riktigt fint ut.

Henrik och Mikaela är i Warszava över helgen och jag hoppas att de får en trevlig weekend. Dennis är i Jönköping sedan i torsdags på lan. Jag ska hämta honom imorgon bitti tidigt. Skönt få hem honom igen.

Saknar mina barn i Stockholm men de har ju sina liv och är vuxna nu så jag är tacksam över att de klarar sig själva. Får hoppas att vi ses till jul. Jag och Dennis åker upp till Stockholm över julhelgen och firar julen där i år. Anders vet jag inte än hur han gör. Han får bestämma det helt själv. Utan påtryckningar från mig. Finns andra som tycker och tänker hur han ska göra så jag lägger mig inte i. Huvudsaken är att julen blir lugn för oss alla.
Nej kanske ska sätta på lite kaffe och dra igång dagen.

Så long!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har precis tittat på dina fina pelargonbilder (är "pelargonnörd" själv) och undrar om du har kvar Freda Warden? I så fall, skulle du kunna tänka dig att sälja en stickling till mig? Har letat efter denna fina pelargon i över ett år, men den verkar ovanlig.
    Vänliga hälsningar Emilia
    (emilia.jigler@gmail.com)

    SvaraRadera