onsdag 19 oktober 2011



Onsdagden den 19 oktober 2011
Sitter och stickar sockor till yngsta sonen. Var på symöte igår och fick en rolig stickbok och dessutom bjöd de ut mej i början av nästa månad på restaurang. (För att jag har fyllt år). Tur man har underbara vänner! Dessutom blev jag bjuden på fika av väninna på lunchen. Mycket gott och med en massa kalorier som la sig som en liten extra volang runt midjan (icke existerande). Men ibland måste man "synda". Bara "ibland" inte blir för ofta! Men som sagt igår smakade det extra gott och vi hade trevligt. Fick dessutom fina glasänglar i present av henne.

Jag ska ta en liten promenad med stavar nu snart. Jag kämpar på med mitt ben. Jag tycker att det gått framåt och det tyckte sjukgymnasten igår också. Hon satte upp mig på vattenövningar nu på måndag också och det ser jag fram emot.
Ska tillbaka till Västervik om någon vecka och får då se vad ortopedläkaren säger om mitt knä/fot.

Nej nu ska jag sätta lite fart. Kaffet puttrar, tvättmaskinen går för fullt och jag har dragit fram dammsugaren för att ta en runda i sovrummet och sonens rum. Kanske finns lite
till att slänga. Mycket som ska till Erikshjälpen imorgon. Slit och släng.....
Såååååå lång!!http://www.youtube.com/watch?v=pcg_sKD4-To&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar