tisdag 8 november 2011



Tisdagen den 8 november 2011

Var är solen? Det är nog många som undrar. Vi har ju inte sett den på veckor...eller är det månader. Känns som det ibland. Men bara gilla läget. Jag är iallafall väldigt glad över att det inte har kommit snö än.


Livrädd för att ramla igen och göra illa benet. För just nu har jag inte direkt "den avslappnande stilen" när jag går ute. Känns mera som jag vore delvis stelopererad.

Jag kä kämpar på med promenader, cykling (inne kära ni! Var lugna!)...och så vattenträningen måndagar givetvis! Det bästa av allt.

Vad händer idag då? Ja egentligen vet man ju inte det och vi ska ju leva i nuet men lite planering tror jag inte är helt fel heller. Något att se fram emot. En morot att kämpa för liksom. Det tror jag att alla behöver. Får inte gå till överdrift bara.

Jag längtar och kämpar med mitt ben och jag är ganska nöjd med resultatet hittills. Nu ska jag bara kunna gå i trappor och sedan böja på det lite mera. Men det kanske kommer.


Jag ser fram emot att få ge vårat kök en liten uppfräschning nu snart. Det ska bli kul sätta upp nya gardiner och kanske det då också är dags för adventsstjärnan att ta plats igen.

Men idag så blir det lite bak, matlagning till symötesgänget. Kanske får klart min Gnom idag också om jag får till skägget. Men det var svårt!! Det låssnar så mycket "garntrådar" från det så det verkar som den lilla Gnomen får ett glest skägg.


Ha en skön dag och även om inte solen är framme så tror jag att dagen kommer att bli bra ändå! Vi får vara våra egna solar!!


Sol long!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar